Traceporto.spec

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Pią, 6 Sie 2004, 16:07:26 CEST

On Fri, 6 Aug 2004, Andrzej Augustynowicz wrote:

> dodane, ale
Super !:)

> 1. źródła dla sourceforge.net przyjęto dawać z adresu
> http://dl.sourceforge.net/...

Zapisałem i zapamiętałem.

> 2. brakowało md5, mozesz to zrobic na kilka sposobów:
> - md5sum nazwa_pliku i dopisujesz
> - builder -5 traceproto.spec - on ściąga źródła i uaktualnia md5
Wiem, ale na pld-linux.org w "Developers guide's" pisze:

Sygnatura md5 po # jest wynikiem wykorzystania tzw. distfiles i na razie
to musi nam wystarczyc. Distfiles omowimy
gdy bedziemy zapisywac do CVS PLD - czyli niepredko ;-)

Troche zgupiałem, i dlatego nie wpisywałem sumy md5 do speca.

> 3. nadmierne BR: automake, autoconf
Rozumiem, i zapamiętam:)

> reszta ok, dzięki
Ro ja dziękuje:)