Ikonki w menu GNOME

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 9 Sie 2004, 03:06:59 CEST

On Mon, 09 August 2004 01:30:41 +0200, Piotr Szymański wrote:

> jestes poki co jedynym pedantem ktoremu to przeszkadza,

O, przepraszam, ja byłem pierwszy. Co prawda jestem ZU,
więc moja opinia jest tu z definicji nieistotna :-]
i trudno jest twierdzić, że są dwie osoby narzekające,
ale półtorej to już na pewno. A jak wiadomo 1,5>1,
więc nie jest jedynym. Jest nas półtora pedanta.

PS: Nie mam pojęcia dlaczego, ale mojego marudzenia
    nie ma w archiwum. Jest tylko odpowiedź na nie:
<http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2004-July/112102.html>

--
Dariusz Laskowski         Tylko mięczaki robią kopie zapasowe na taśmach.
darlas at post.pl         Prawdziwi faceci ładują ważne pliki na ftp