Ikonki w menu GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 9 Sie 2004, 06:47:08 CEST

Dnia 09-08-2004, pon o godzinie 01:30 +0200, Piotr Szymański napisał(a):

> Moja zmiana jest kompletna, bo menu dziala i ma ikonki i jestes poki co
> jedynym pedantem ktoremu to przeszkadza, do tego masz rw wiec droga do
> poprawy jest banalna.

Jakby Twoja zmiana była kompletna to na takiej samej zasadzie producenci
sprzedawali by auta bez lakieru (albo w cętki) i bez tapicerki, albo
była by ona wykonana z bliżej nie określonego tworzywa o przytoczonym
już w pierwszym liście wyglądzie. Więc nie wygarniaj mi tu od pedantów,
bo na razie rozwiązanie jest w typowo polski sposób zrobione na
odpierdol się. Napisz tylko gdzie się znajdują te pstrokate ikony a o
poprawkę zatroszczę się w czasie wolnym, bo nie mam ochoty przekrzykiwać
się w jałowej dyskusji z której i tak gówno wyniknie. To, że Tobie to
nie przeszkadza, to nie znaczy, że innym też to wisi. A zapewne mało kto
był w stanie przeżyć ten szok, by po otwarciu menu jeszcze napisać na
listę, że mu się to nie podoba.

Artur