[HEAD] rsync.spec

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 9 Sie 2004, 12:04:01 CEST

On Mon 9. of August 2004 11:16, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie do końca...
>
> rsync powinien zawierać samego klienta.
> rsyncd - configi i inne potrzebne rzeczy.
Ok - tyle, że nie ma oddzielnej binarki rsyncd, tylko w roli serwera jest
używany klient z opcją --daemon lub --server. A rsyncd-{stadalone,inetd}
służa tylko do startowania w różny sposób i zawierają duplikaty tych samych
konfigów w %files.
1. Czy to naprawdę byłoby źle, jakby nie trzeba bylo kopiować *.rpmsave przy
zmianie z standalone na inetd?
2. I mając konfigi w głównym pakiecie, możesz odpalić go w 3 sposób: "z palca"
- przydatne, jak jednorazowo potrzebujesz użyć serwera rsync, bo nie chcesz
zapomnieć zdezaktywować go potem - przydatne dla takich paranoików (i
sklerotyków) jak ja, którzy nie chcą mieć otwartych portów z usługami dłużej,
niż jest to konieczne (tym bardziej, że w rsync co jakiś czas wykrywano błędy
sec.).
Wiem, że tłumaczenie może byc dziwne i naciągane, ale powiedz, że Ci to nie
będzie przeszkadzało ;).
--
Tomasz Wittner