Epoch w nazwie pliku

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 9 Sie 2004, 19:55:54 CEST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 18:50:03 +0200
havner <havner w smtp.kamp.pl> nabazgrał:

> Wlasnie, moze to wykorzystamy? np paczka 1.7-2 jesli ma byc
> upgradowana w ac to pojdzie jako 1.7-2ac.1 (1.7-2.1ac), albo cos w ten
> desen.

Literowe release'y raczej by doprowadziły do kłopotów, IMHO ułamkowe
byłyby lepsze np. w postaci release.01, gdzie 01. np by oznaczało Th -
cp by automatycznie powodowało upgrade takiego pakietu, nawet gdy jest
ta sama wersja-release co w AC (o ile rpm/poldek skuma 01). Przy czym
można by zostawić sobie na dana linię np 5 takic releasów, to np PLD >
Th by miało release .06 etc. Dało by chyba wystarczający zapas releasów
aż coś zastąpi rpm-a w przyszłości. Oczywiście to .01 może być np czy
też na końcu - gdzie będzie lepiej...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban