Epoch w nazwie pliku

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 9 Sie 2004, 22:03:09 CEST

On poniedziałek 09 sierpień 2004 18:43, Jakub Bogusz wrote:
> IIRC nadal psuje poldka?

Co psuje?

> I nie jest ani piękne ani gdziekolwiek indziej spotykane.

Pytanie - czy jest do czegoś przydatne :)

> To już lepiej dopuścić ułamkowe releasy dla uaktualnień stabilnych
> wersji.
> Tak jest częściowo w Ra, podobnie RH/FC dla pakietów, które istnieją
> w tych samych wersjach w różnych wersjach dystrybucji (fragment release
> oznacza wersję dystrybucji).

Znaczy mielibyśmy
w ac: nazwa-wersja-2.release
w th: nazwa-wersja-3.release?

Nic to nie psuje, jakoś specjalnie upierdliwe w używaniu chyba nie jest, daje
pożądany wynik. Tylko migracja pewnie by trochę trwała.

Mi na tym zależy, bo zdecydowanie ułatwiłoby utrzymywanie dwóch linii (i w
ogóle robienie nowej linii). Jakieś sugestie co to by psuło i komu
przeszkadzało?

(można chyba robić linia.fullrelease.ułamkowyrelease, także funkcjonalności
nie tracimy)