Ikonki w menu GNOME

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 10 Sie 2004, 12:23:47 CEST

Dnia 09-08-2004, pon o godzinie 06:47 +0200, Artur Flinta napisał(a):

> Jakby Twoja zmiana była kompletna to na takiej samej zasadzie producenci
> sprzedawali by auta bez lakieru (albo w cętki) i bez tapicerki, albo
> była by ona wykonana z bliżej nie określonego tworzywa o przytoczonym
> już w pierwszym liście wyglądzie. Więc nie wygarniaj mi tu od pedantów,
> bo na razie rozwiązanie jest w typowo polski sposób zrobione na
> odpierdol się. Napisz tylko gdzie się znajdują te pstrokate ikony a o
> poprawkę zatroszczę się w czasie wolnym, bo nie mam ochoty przekrzykiwać
> się w jałowej dyskusji z której i tak gówno wyniknie. To, że Tobie to
> [...]

Nie kumam tej calej dyskusji, bo i dj ma racje i artur tez.

Mi np bardzo sie podoba uklad, mojemu synowi nie.
Bo po gry musi daleko siegac :)

Co prawda, brak ikonek do grup, albo ikonki ktore nie wiadomo skad i
dlaczego, ale jest duzy krok.

Przy okazji ikonki do menu "Operacje" tez mozna by "podkolorowac".

TiweK