Nowy WM

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 10 Sie 2004, 15:32:22 CEST

On Tue, 10 Aug 2004, Artur Flinta wrote:

> Ja się z ciekawości zapytam, dlaczego xinerama jest domyślnie wyłączana?
> Przecież nie każdy pracuje na jednym monitorze.

If you'd like to make a pekwm package, please build with these options:

  ./configure --enable-shape --disable-xft --disable-xinerama \
               --enable-menus --enable-keygrabber \
              --enable-harbour --disable-pcre

Takie są zalecenie autora, ale suma sumarum można to chyba jkako opcje
dać?

{!?_witch_xinerama:--enable-xinerama}

--
Pozdrawiam