Nowy WM

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 10 Sie 2004, 15:49:22 CEST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 15:32:22 +0200 (CEST) w e-mailu od Jan Wideł
<jwnews w debian.maszyna.pl> przeczytano:

> If you'd like to make a pekwm package, please build with these
>
>   ./configure --enable-shape --disable-xft --disable-xinerama \
>                --enable-menus --enable-keygrabber \
>               --enable-harbour --disable-pcre
>

> Takie są zalecenie autora, ale suma sumarum można to chyba jkako opcje
> dać?
>
> {!?_witch_xinerama:--enable-xinerama}

E po co tak?
%bcond_without xinerama
a później
{?with_xinerama:--enable-xinerama}

Co włączy budowanie xineramy domyślnie.

Źródło m.in.: cvs/PLD-doc/new-bconds-pl.txt

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban