instalator

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 10 Sie 2004, 22:19:26 CEST

On Mon, Aug 09, 2004 at 08:31:59PM +0200, Marcin Król wrote:
> - wywalic JFS z FS'ow mozliwych do wyboru (i tak nie ma do niego jfs-pkg)

Dlaczego? Nie lepiej poprawić zamiast bardziej psuć?

> - poprawic generowanie modules.conf/modprobe.conf

W tym ide_hostadapter lub geninitrd musi być generowany przy
podmontowanym /procu. Ale ide_hostadapter i tak lepiej dopisywać.

BTW, o co chodzi z tym generate-modprobe.conf?
Nigdy tego nie używałem, od ~2.6.4 wystarcza kilka wpisów na krzyż,
podobnie jak było w przypadku 2.4. Wtedy stałe powiązania załatwiały
aliasy zakodowane na sztywno w modprobe, teraz zaszyte są w modułach.

> - poprawic blad z niedopisywaniem /bin/sh do /etc/shell

To nie kwestia instalatora, tylko problemów z zależnościami w pakietach
(to ma być dodawane przez skrypt %post z pdksh).

Problem może być taki, że rpm wydaje się traktować Requires() na równi
z Requires w przypadku pętli zależności, a tylko PreReq łamie te
zapętlenia (o ile samo PreReq nie jest zapętlone).

> I jeszcze:
> - czy defaultowo chcemy w AC instalowac jajko 2.4 czy 2.6?

Było przegłosowane 2.6, więc tak ma być. Mimo że ciągle więcej problemów
jest.

> - a moze wybor przy instalacji? (ale to juz nie wiem czy bede w stanie)

Jestem za.