instalator

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 10 Sie 2004, 22:25:48 CEST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 22:19:26 +0200 w e-mailu od Jakub Bogusz
<qboosh w pld-linux.org> przeczytano:

> Dlaczego? Nie lepiej poprawić zamiast bardziej psuć?

> W tym ide_hostadapter lub geninitrd musi być generowany przy
> podmontowanym /procu. Ale ide_hostadapter i tak lepiej dopisywać.
>
> BTW, o co chodzi z tym generate-modprobe.conf?
> Nigdy tego nie używałem, od ~2.6.4 wystarcza kilka wpisów na krzyż,
> podobnie jak było w przypadku 2.4. Wtedy stałe powiązania załatwiały
> aliasy zakodowane na sztywno w modprobe, teraz zaszyte są w modułach.

> To nie kwestia instalatora, tylko problemów z zależnościami w
> pakietach(to ma być dodawane przez skrypt %post z pdksh).

Jeszcze raz potwierdzę, że w instalatorze aż za dobrze działa.
Instalowałem dziś znów z bootkietki i po instalacji /etc/shells
przedstawia się następująco:
/bin/ksh
/bin/sh
/bin/bash
/bin/rbash
/bin/zsh
/bin/sh

Chyba, że wyskakuje przy instalacji z rescue/livecd.
Instalator w każdym razie działa + to co w poprzednim mejlu pisałem.

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban