instalator

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 10 Sie 2004, 22:56:53 CEST

> BTW, o co chodzi z tym generate-modprobe.conf?
> Nigdy tego nie używałem, od ~2.6.4 wystarcza kilka wpisów na krzyż,

Tez doszedlem do wniosku ze wystarcza podstawowe wpisy. Po drodze
wpadlem jeszcze na pare rzeczy z czego pare juz zapomnialem, ale pewnie
sobie przypomnie w czasie pracy :) Musze to gdzies sobie spisac bo
pamiec ulotna jest :)

> To nie kwestia instalatora, tylko problemów z zależnościami w pakietach
> (to ma być dodawane przez skrypt %post z pdksh).

No tak. Poiwinienem jednak dluzej sypiac. Sprawa nieaktualna. Wlasnie
skojarzylem ze pdksh i grep przy instalacji wylatuja "post failed,
return code 255" czy cos w tym guscie. To by wyjasnialo czemu tak sie
dzieje.

M.