kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Wto, 10 Sie 2004, 23:51:38 CEST

Dnia 10-08-2004, wto o godzinie 23:25 +0200, Tomasz Pala napisał(a):

> Od razu powiem: vfmg i tak układa wszystko alfabetycznie. Kiedyś może
> dorobię opcję.

alfabetycznie po angielsku prawda ?
bo jak dla mnie to kolejność jest dziwna, a juz calkowicie bezsensu
wygląda to gdy sortuje sie to po polskim tłumaczeniu, tak bardzo mnie
wkurzają Zabawki za Ustawieniami.

Pozatym moze dałoby się złączyć w do jednego miejsca pozycje
Settings,System,Administration chociazby w takie zgrabne cos jak ma
windows panel-sterowania hm... :)))

To jeszcze jedno pytanie, nie bardzo rozumiem rozdzielenie Editors oraz
Office, bo co jesli jest przykładowo taki ooffice-write, albo nawet
abiword czy tego typu rzeczy, bardziej to Office czy bardziej Editor,
czy oba tak samo hm...

Myślę że dobrze byłoby opracować kolejność pozycji w menu, tematyczną a
nie alfabetyczną.

co sądzicie ?

--

Marcin Krzyżanowski