kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 00:02:05 CEST

On Tue, Aug 10, 2004 at 23:51:38 +0200, Marcin Krzyżanowski wrote:

> alfabetycznie po angielsku prawda ?

Nie - w języku locali.

> bo jak dla mnie to kolejność jest dziwna, a juz calkowicie bezsensu
> wygląda to gdy sortuje sie to po polskim tłumaczeniu, tak bardzo mnie
> wkurzają Zabawki za Ustawieniami.

Z jest pod koniec polskiego alfabetu, U jest wcześniej.

> Pozatym moze dałoby się złączyć w do jednego miejsca pozycje
> Settings,System,Administration chociazby w takie zgrabne cos jak ma
> windows panel-sterowania hm... :)))

Można w xdg/menus/applications.menu - wtedy gnome i KDE tak będą miały.

> To jeszcze jedno pytanie, nie bardzo rozumiem rozdzielenie Editors oraz
> Office, bo co jesli jest przykładowo taki ooffice-write, albo nawet
> abiword czy tego typu rzeczy, bardziej to Office czy bardziej Editor,
> czy oba tak samo hm...

oowrite i abiword to procesory tekstu, czyli office. Edytor != procesor.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/