kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 11 Sie 2004, 10:07:04 CEST

On Tue, 10 Aug 2004, Marcin [iso-8859-2] Krzyżanowski wrote:
> alfabetycznie po angielsku prawda ? bo jak dla mnie to kolejność jest
> dziwna, a juz calkowicie bezsensu wygląda to gdy sortuje sie to po
> polskim tłumaczeniu, tak bardzo mnie wkurzają Zabawki za Ustawieniami.

... ale dzięki temu masz, niezależnie od tłumaczenia, tą samą pozycję w
menu. To też cenna rzecz. Zmieniasz sobie na suahili i po ciemku jesteś w
stanie trafić do pozycji... albo obcokrajowcowi wytłumaczyć.

Owszem, to mogłoby być konfigurowywalne, ale... IMO to dobre zachowanie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski