kolejność pozycji w /etc/xdg/menus/applications.menu

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 11 Sie 2004, 00:03:04 CEST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 23:51:38 +0200 w e-mailu od Marcin Krzyżanowski
<krzak w hakore.com> przeczytano:

> To jeszcze jedno pytanie, nie bardzo rozumiem rozdzielenie Editors
> oraz Office, bo co jesli jest przykładowo taki ooffice-write, albo
> nawet abiword czy tego typu rzeczy, bardziej to Office czy bardziej
> Editor, czy oba tak samo hm...

Edytor to edytor a do Office to wordprocessory wchodzą itp. Ot cała
filozofia...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban