po dzisiejszym upgrade

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 23:13:02 CEST

On Wed, Aug 11, 2004 at 22:26:13 +0200, havner wrote:

> Czyli tylko przez konsole, zeby adgor mogl pracowac na X 4.0???

Nie jestem pewien czy tylko...
mc ma wpisane sekwencje na sztywno (src/key.c), w tym i do
gnome-terminala. Ale zmiany, o których mówię dotyczyły samego xterma!
Co do pracy na X4.0 - na 3.3 nie działały chyba inne klawisze.

> gotar, cofaj do starego zachowania i jak najszybciej do pieca. Takie jest moje
> zdanie.

Sprawdź najpierw, co się rzeczywiście generuje z tego gnome-terminala,
czy masz dobrze ustawiony TERM, uruchamiasz login shella i co zwraca
tput -Tgnome-terminal k{home,end} | hexdump -C

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/