po dzisiejszym upgrade

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 11 Sie 2004, 23:26:02 CEST

On Wednesday 11 August 2004 23:13, Tomasz Pala wrote:

> Nie jestem pewien czy tylko...
> mc ma wpisane sekwencje na sztywno (src/key.c), w tym i do
> gnome-terminala. Ale zmiany, o których mówię dotyczyły samego xterma!

Jak to? Poprawiales xterm'a zeby konsole dzialalo? Ja juz nie rozumiem.

> Co do pracy na X4.0 - na 3.3 nie działały chyba inne klawisze.

> Sprawdź najpierw, co się rzeczywiście generuje z tego gnome-terminala,
> czy masz dobrze ustawiony TERM, uruchamiasz login shella i co zwraca
> tput -Tgnome-terminal k{home,end} | hexdump -C

gnome-terminal:
havner w sirius havner $ bash --login
havner w sirius havner $ echo $TERM
gnome
havner w sirius havner $ tput -Tgnome-terminal k{home,end} | hexdump -C
tput: unknown terminal "gnome-terminal"
havner w sirius havner $ tput -Tgnome k{home,end} | hexdump -C
00000000  1b 4f 48                                          |.OH|
00000003

urxvt:
havner w sirius havner $ bash --login
havner w sirius havner $ echo $TERM
rxvt
havner w sirius havner $ tput -Trxvt k{home,end} | hexdump -C
00000000  1b 5b 37 7e                                       |.[7~|
00000004

Pogubilem sie juz powiem szczerze...
Zeby (u)rxvt dzialalo z nowymi trzeba by przegenerowac wpis terminfo na taki
jaki podalem w pierwszej odpowiedzi na ten watek, lub przekompilowac je bez
- -DLINUX_KEYS

- --
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org
          "We live as we dream, alone"   - Joseph Conrad