po dzisiejszym upgrade

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 23:56:29 CEST

On Wed, Aug 11, 2004 at 23:26:02 +0200, havner wrote:

> Jak to? Poprawiales xterm'a zeby konsole dzialalo? Ja juz nie rozumiem.

Poprawiałem xterma równolegle z ncurses: ncurses-xterm-home-end.patch.
Konsole wymagało zmian w terminfo, a do nich należało dostosować xterma.

> havner w sirius havner $ tput -Tgnome k{home,end} | hexdump -C
                                      ^^^^^^^^^^^ to trzeba 2 osobne polecenia
> 00000000  1b 4f 48                                          |.OH|
> havner w sirius havner $ tput -Trxvt k{home,end} | hexdump -C
> 00000000  1b 5b 37 7e                                       |.[7~|

Jeszcze brakuje informacji, co na prawdę generują (i czy robią to same z
siebie, czy takie mają przypisane resource'y):

$ cat [enter]
[tu nacisnąć home i end]

lub insert home insert end w mądrzejszych shellach.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/