po dzisiejszym upgrade

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 12 Sie 2004, 11:52:10 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 11 of
August 2004 23:59, havner typed:

> gnome-terminal:
> havner w sirius havner $ cat
> ^[[1~^[[4~
>
> urxvt:
> havner w sirius havner $ cat
> ^[[4~^[[1~

To ja jeszcze dodam, że po niedawnym upgradzie również w konsole przestały
mi działać poprawnie klawisze home i end. $TERM=xterm-color. Myślałem
coprawda, że to ja coś namieszałem, ponieważ po zrobieniu su -l działa
poprawnie. Działa również na odległych serwerach przy sesjach ssh.
Skierowałem się wtedy do plików konfiguracyjnych zsh (których notabene nie
zmieniałem w okolicach aktualizacji), niestety nic nie wskórałem, nawet
robiąc funkcjonalnie identyczne jak na maszynach, na których napewno to
działało i działa.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery