po dzisiejszym upgrade

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 13 Sie 2004, 01:55:13 CEST

On Thu, Aug 12, 2004 at 11:52:10 +0200, Michal Chruszcz wrote:

> To ja jeszcze dodam, że po niedawnym upgradzie również w konsole przestały
> mi działać poprawnie klawisze home i end. $TERM=xterm-color. Myślałem
[...]
> Skierowałem się wtedy do plików konfiguracyjnych zsh (których notabene nie
> zmieniałem w okolicach aktualizacji), niestety nic nie wskórałem, nawet
> robiąc funkcjonalnie identyczne jak na maszynach, na których napewno to
> działało i działa.

E-e. Jako że w terminfo obecnie jest wpis dla trybu aplikacji, NIE można
używać tput dla konfiguracji _shella_. Innymi słowy: musisz zrobić:

case "$TERM" in
xterm|xterm-color)
        bindkey ".[H" beginning-of-line >/dev/null 2>&1
        bindkey ".[F" end-of-line >/dev/null 2>&1
[...]
esac

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>