Propozycja zmian w Group dla PLD 3.0

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 13 Sie 2004, 09:47:18 CEST

On Thu 12. of August 2004 17:42, Mariusz Mazur wrote:
[...]
> Średnio to wygląda na moje oko.
Też tak uważam - imo nie warte zachodu, ale nic nie mam przeciwko, żeby
djurban sobie zmieniał (pewnie skończy się tak jak wszystkie pomysły dj - na
samym pomyśle). Nigdy nie korzystałem z "dobrodziejstw" pola Group: a wręcz
przeciwnie, zawsze miałem ból głowy, co tu wpisać (nie znam po prostu tych
grup, ich nazwy nie zapadają w pamięci, nie są przekonujące - przy następnym
moim nowym specu spróbuję je w ogóle pominąć, jeśli się da). IMO dużo lepszy
podział na kategorie prezentuje FreeBSD w swojej kolekcji portów: nazwy są
krótkie, jest ich ograniczona ilość, mają praktyczne zastosowanie i dlatego
łatwo zapadają w pamięć, są pomocne, używalne i w ogóle ;).
--
Tomasz Wittner