Propozycja zmian w Group dla PLD 3.0

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pią, 13 Sie 2004, 10:21:20 CEST

Dnia piątek, 13 sierpnia 2004 09:47, Tomasz Wittner napisał:

> Nigdy nie korzystałem z "dobrodziejstw" pola Group: a
> wręcz przeciwnie, zawsze miałem ból głowy, co tu wpisać (nie znam po prostu
> tych grup, ich nazwy nie zapadają w pamięci, nie są przekonujące - przy
> następnym moim nowym specu spróbuję je w ogóle pominąć, jeśli się da). IMO
> dużo lepszy podział na kategorie prezentuje FreeBSD w swojej kolekcji
> portów: nazwy są krótkie, jest ich ograniczona ilość, mają praktyczne
> zastosowanie i dlatego łatwo zapadają w pamięć, są pomocne, używalne i w
> ogóle ;).

Ale czasami te grupy są pomocne, jak chce się dowiedzieć, jakie np. aplikacje
inżynierskie czy przeglądarki do grafiki są w PLD. Jak się wprowadzi
niewielką ilość kategorii, to w niektórych będą setki pakietów -- to tak,
jakby ich nie było.

--
/* Roman Werpachowski */

Ten e-mail został sprawdzony i