SPECS: python.spec - updated to 2.4 alpha2 - builds, however NFY (...

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pią, 13 Sie 2004, 11:43:30 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 13 of
August 2004 10:55, Michal Chruszcz typed:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 13 of
>
> August 2004 10:43, Artur Frysiak typed:
>
> Właśnie nad tym pracuję... Niby otagowałem nowego speca, a poszło na
> HEAD :-/

Niestety muszę przyznać się do klęski i prosić o pomoc, gdyż nie mogę sobie
poradzić z cofnięciem brancha HEAD na wcześniejszy rev. Do tego za godzinę
wyjeżdżam na wakacje i nie mam czasu na zagrzebanie się w temat.

Przy okazji proszę o przyjrzenie się temu co namodziłem i jest w tej chwili
na DEVEL, zwłaszcza plikom, które nie są spaczkowane pod kątem tego, czy
któreś z nich jednak nie powinny trafić do paczek.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php