SPECS: python.spec - updated to 2.4 alpha2 - builds,

Pią, 13 Sie 2004, 12:58:09 CEST

Michal Chruszcz wrote:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 13 of
> August 2004 10:55, Michal Chruszcz typed:

> Niestety muszę przyznać się do klęski i prosić o pomoc, gdyż nie mogę sobie
> poradzić z cofnięciem brancha HEAD na wcześniejszy rev. Do tego za godzinę
> wyjeżdżam na wakacje i nie mam czasu na zagrzebanie się w temat.

1. HEAD nie jest branczem
2. Cofniecie polega na komitnieciu poprzedniej wersji.
3. Jesli chcesz cos komitnac na HEAD musisz miec aktualny stan speca z repo
   (np. wykonac wczesniej cvs up -A spec)

Ergo, ja to robie tak:
cvs up -r 1.x spec
mv spec spec.
cvs up -A spec
[ ew. merdzniecie changeloga, jesli nie ma byc stracony - recznie ]
mv spec. spec
cvs ci spec

  phone (48)(58) 347 14 61