SPECS: php4.spec - use php4-module-install instead of

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 13 Sie 2004, 12:57:41 CEST

On Fri, Aug 13, 2004 at 12:53:30PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A ma to sens?
> Chcesz umozliwic rownolegle zainstalowania php4 i php5 ?

Wczoraj arekm to zaproponował.

Nie wiem czy będzie działać - aby nie ma kolizji symboli między modułami
php4 i php5 dla apache'a?
No chyba że jeden z nich tylko w wersji CLI lub CGI (wtedy Conflicts
między "głównymi" pakietami php a php4 zbudowanymi dla tej samej wersji
apache).