SPECS: php4.spec - use php4-module-install instead of

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 13 Sie 2004, 13:12:22 CEST

On Fri, Aug 13, 2004 at 12:57:41PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Wczoraj arekm to zaproponował.
>
> Nie wiem czy będzie działać - aby nie ma kolizji symboli między modułami
> php4 i php5 dla apache'a?
uruchamiac sie nie uruchamia... httpd.prefork segfaultuje gdy zaladowane
sa na raz php4 i php5.
no, ale moze ktos madrzejszy cos wymysli. na razie staram sie
doprowadzic php4-ke do dzialania u mnie...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała