mysql niedorobione

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 14 Sie 2004, 11:00:48 CEST

Zaczynam zatem od zera konfigurować, coby koszernie i PLD-way było. Na
dzień dobry natrafiam na:

# Disable clusters configuration by default, you can enable it if you need
MYSQL_NO_CLUSTER_COMPAT="yes"

Rzec by się chciało: "bo co!?". Raz - co zostanie użyte jako klaster po
wyłączeniu ich konfiguracji, dwa - zupełnie nie rozumiem, jak zadziała
"yes" a jak "no"; kompatybilne ma być z brakiem (konfiguracji?)
klastrów, czy ma nie być kompatybilności z (konfiguracją?) klastrów, a
poza tym co robi w dowolnym z tych znaczeń słowo kompatybilność?

Żądny wyjaśnienia tej zagadki... spoglądam na źródła:

# for i in `rpm -qla mysql\*`; grep COMPAT $i 2>/dev/null
                MYSQL_RA_COMPAT=yes; export MYSQL_RA_COMPAT
        if is_yes "$MYSQL_RA_COMPAT"; then

Ahhh... czyli ta opcja w ogóle nie działa. Jak fajnie, że od 20 minut
mam rozpieprzony serwer, dobrze tylko, że nie robi on nic ważnego. Po
raz kolejny się cieszę, że mam testową maszynę do upgrade'owania PLD.

Jeszcze tylko krótki rzut oka na timestampy, żeby sprawdzić, któreż to
pliki półautomatyczny upgrade mi napraw^W'skonwertował' i chyba mogę
walczyć z downgrade.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/