mysql niedorobione

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 14 Sie 2004, 11:18:29 CEST

On Sat, Aug 14, 2004 at 10:58:09 +0200, Marcin Krzyżanowski wrote:

> przeciez nie weszło do głównego, jesli uzywasz ready to wlasnie jesteś
> testującym.

Nie - do testów jest test! Czyżbym przegapił zmianę funkcji ready?!
Nawet jeśli, to nieistotne - kto dał PEŁNE RELEASE dla gniota!?

> czy to nie jest update specific ?
>
> [krzak w hakore krzak]$ rpm -q mysql
> mysql-4.0.20-2.5
>
> działa bardzo dobrze.

Słuchaj, gdybym to ja miał tutaj setkę pokręconych baz, to rozumiem, że
coś może się sypnąć. Ale u mnie działa JEDEN klaster, który SPECJALNIE,
poprzednim razem, konfigurowałem OD ZERA, żeby wszystko było KOSZERNIE.
Tym samym chciałem uniknąć problemów przy kolejnej, zapowiadanej już
wtedy, zmianie sposobu konfiguracji. Jeśli nawet DEFAULTY się źle
konwertują, to pomyśl, jaka sieczka się zrobi u kogoś, kto ma coś
niestandardowo!

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/