SPECS: metacity.spec - back to 2.8.2 because of problems with focu...

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Pon, 16 Sie 2004, 23:02:10 CEST

Dnia 16-08-2004, pon o godzinie 22:50 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> znaczy się nie mogę używać 2.8.3 bo krzak powiedział, że niestabilne?

mozesz. na DEVEL jest 2.8.3 z rel 1.1.

Pozatym, to metacity prawdopodbnie będzie działało poprawnie w gnome
2.8. Problem w tym ze kolesie od metacity uzywają gnome 2.7, a nawet
HEAD poprostu, więc że to jest wersja ze stabilnej gałęzi metacity
naprawde nie znaczy że jest to wersja przeznaczona do pracy z aktualnie
stabinym gnome 2.6.

Nie wiem o co cały raban, jesli coś nie działa prawidłowo to chyba
normalne ze tego sie nie pcha do mainstream tylko ląduje tam wtedy kiedy
powinno.

--

Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl