SPECS: metacity.spec - back to 2.8.2 because of problems with focu...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 17 Sie 2004, 07:15:41 CEST

On Mon, 16 Aug 2004 23:02:10 +0200
Marcin Krzyżanowski <krzak w hakore.com> wrote:

[...]
> mozesz. na DEVEL jest 2.8.3 z rel 1.1.
                                    ^^^^ (!)
żarty z Twojej strony przestają już bawić...

> Pozatym, to metacity prawdopodbnie będzie działało poprawnie w gnome
> 2.8. Problem w tym ze kolesie od metacity uzywają gnome 2.7, a nawet
> HEAD poprostu, więc że to jest wersja ze stabilnej gałęzi metacity
> naprawde nie znaczy że jest to wersja przeznaczona do pracy z
> aktualnie
> stabinym gnome 2.6.

Pokaż mi w anonsie i w changelog gdzie o tym pisze. Z tego co ja widzę
to aplikacje gnome 2.6 jak gnome-panel mają problemy, a nie metacity.

> Nie wiem o co cały raban, jesli coś nie działa prawidłowo to chyba
> normalne ze tego sie nie pcha do mainstream tylko ląduje tam wtedy
> kiedy
> powinno.

raban jest o model developerski w Twoim wykonaniu. Budowanie pakietów
poprzez buildery z pełnym releasem w celu ich przetestowania to chyba
jakaś pomyłka.
A może się mylę i tak powinno się robić? nie mnie ktoś sprostuje jeśli
jestem w błędzie.

--
Fryderyk Dziarmagowski