SPECS: metacity.spec - back to 2.8.2 because of problems with focu...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 17 Sie 2004, 10:41:49 CEST

On Tue, 17 Aug 2004 09:34:51 +0200
Marcin Krzyzanowski <krzak w hakore.com> wrote:

[...]
> czy nie na jedno wychodzi ? nie dziala poprawnie.
> Czy jesli mam gnome, jednego dnia robie upgrade, klikam otwarcie okna
> ono mi sie otwiera _pod_ aktualnie otwartymi oknami to to jest wg
> ciebie
> dobre zachowanie ? no przepraszam ale chyba zyjemy w roznych swiatach
> uzytecznosci oprogramowania.

bug reporty odnoszą się do 3 aplikacji. wszystko inne działa dobrze. a
raporty o błedach dotyczą gnome 2.6 i gnome 2.7 beta1. nie ma nigdzie
mowy o "jedynym zgubnym wpływie na jedną wersję gnome" co według ciebie
ma niby być rzucaniem po branchach.

> i znow nie jestes na bierząco, 2.8.3 nie został zbudowany na
> builderach,
> a działające 2.8.2 musiało zostać przebudowane ze względu na zmiany w
> XFree86.

mhm, a epoch dodałeś bo ci się nudziło. changelog też ci sie przypadkowo
wyciął.

> Prosze cie, nie podnoś głosu jesli sie do rozmowy nie przygotujesz
> wczesniej, i wypraszam sobie tego typu bezsensowne ataki.

nie interesują mnie twoje odczucia estetyczne, a jedynie rozwianie
wątpliwości i sprawy techniczne. i tylko o takie informacje proszę.

--
Fryderyk Dziarmagowski