SPECS: metacity.spec - back to 2.8.2 because of problems with focu...

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 17 Sie 2004, 09:34:51 CEST

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> On Mon, 16 Aug 2004 23:02:10 +0200
> Marcin Krzyżanowski <krzak w hakore.com> wrote:
>
> [...]
>
>                                     ^^^^ (!)
> żarty z Twojej strony przestają już bawić...

> Pokaż mi w anonsie i w changelog gdzie o tym pisze. Z tego co ja widzę
> to aplikacje gnome 2.6 jak gnome-panel mają problemy, a nie metacity.

czy nie na jedno wychodzi ? nie dziala poprawnie.
Czy jesli mam gnome, jednego dnia robie upgrade, klikam otwarcie okna i
ono mi sie otwiera _pod_ aktualnie otwartymi oknami to to jest wg ciebie
dobre zachowanie ? no przepraszam ale chyba zyjemy w roznych swiatach
uzytecznosci oprogramowania.

> raban jest o model developerski w Twoim wykonaniu. Budowanie pakietów
> poprzez buildery z pełnym releasem w celu ich przetestowania to chyba
> jakaś pomyłka.
> A może się mylę i tak powinno się robić? nie mnie ktoś sprostuje jeśli
> jestem w błędzie.

i znow nie jestes na bierząco, 2.8.3 nie został zbudowany na builderach,
a działające 2.8.2 musiało zostać przebudowane ze względu na zmiany w
XFree86.

Prosze cie, nie podnoś głosu jesli sie do rozmowy nie przygotujesz
wczesniej, i wypraszam sobie tego typu bezsensowne ataki.

--
Marcin Krzyżanowski