SPECS: python.spec - updated to 2.4 alpha2 - builds,

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 18 Sie 2004, 23:56:24 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 13 of
August 2004 12:58, Andrzej Krzysztofowicz typed:

> 1. HEAD nie jest branczem
> 2. Cofniecie polega na komitnieciu poprzedniej wersji.
> 3. Jesli chcesz cos komitnac na HEAD musisz miec aktualny stan speca z
> repo (np. wykonac wczesniej cvs up -A spec)
>
> Ergo, ja to robie tak:
> cvs up -r 1.x spec
> mv spec spec.
> cvs up -A spec
> [ ew. merdzniecie changeloga, jesli nie ma byc stracony - recznie ]
> mv spec. spec
> cvs ci spec

Dzięki za wyjaśnienie i poprawienie tego.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php