SPECS: djplayer.spec - pl fix

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 19 Sie 2004, 14:30:49 CEST

On Thu 19. of August 2004 13:45, Tomasz Pala wrote:

> Najczęściej jest to kilka opcji i nie ma czego _szukać_.
I po co szukać, jak jest dobrze. Szukać dziury w całym.

> Śmiem wątpić. Żadnego perla, awka czy seda nie obchodzi, czy delimiterem
> będzie "\n" czy "\". Poza tym - jakie przetwarzanie? Opcji specyficznych
> dla programu!?
Ja też - przy użyciu grep'a brak łamania linii jest raczej pomocny (odwrotnie,
gdy linie są połamane).

> Za to przeglądanie speca robi się 'naocznie' i tu konieczność
> przewijania strasznie przeszkadza.
A vim i tak się u mnie "dusi" przy przewijaniu.

A - nie zamierzam ani prostować połamych linii w zastanych specach, ale też
nie będę ich łamał bez potrzeby, gdy coś będę dodawał. I nie był bym sobą,
gdym nie zwrócil uwagi na coś, co imo ma wątpliwy sens i użyteczność.
--
Tomasz Wittner