SPECS: djplayer.spec - pl fix

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 19 Sie 2004, 15:34:30 CEST

On Thu, 19 Aug 2004, Tomasz Pala wrote:
> Najczęściej jest to kilka opcji i nie ma czego _szukać_.

Ale ci się nie mylą jedne z drugimi jak masz po jednej na linijkę.
W tej sposób masz ładnie oddzielone i nie popełniasz głupich błędów.

> Śmiem wątpić. Żadnego perla, awka czy seda nie obchodzi, czy delimiterem
> będzie "\n" czy "\".

oj, ale w shellu już łatwiej...

> Poza tym - jakie przetwarzanie? Opcji specyficznych dla programu!?

Cokolwiek.

> Za to przeglądanie speca robi się 'naocznie' i tu konieczność
> przewijania strasznie przeszkadza.

A mi przeszkadza konieczność wpatrywania się jak mam 10 zmiennych w
linijce... 'naocznie' mi to przeszkadza.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost