SPECS: djplayer.spec - pl fix

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 19 Sie 2004, 19:51:47 CEST

On Thu, 19 Aug 2004, Tomasz Pala wrote:
> Sorry, ale co ma się mylić? DESTDIR z CFLAGS?

Choćby.
CPP, CFLAGS, CPPFLAGS, .....

> ...łatwych do wyłapania.

Względne pojęcie.

> Za to popełniam błędy merytoryczne, bo nie obejmuję wzrokiem dużej
> części speca.

Za to popełniam błędy merytoryczne, bo mi się wszystko zlewa.

> ? A czego używasz w shellu?
> ? A co MUSIAŁES przetworzyć w ciągu swoich ostatnich 100 commitów?

Ja nie jestem specjalistą od masówek, dobrze o tym wiesz.

> No to umówmy się, że tego nie 'poprawiamy' sobie nawzajem. Bo jeśli
> argumentów technicznych nie ma (np. mamy jakiś parser, który takiej
> składni wymaga), to pozostaje to kwestią indywidualnych preferencji,

Wszędzie musi być jednolicie i dotychczasowa postać powoduje, że spece są
czytelniejsze. Dla mnie. I myślę, że nie jestem jedyny.

Nie, nie zostawię tego jak ty robisz. Będę to poprawiał.

> a de gustibus non disputandum est...

Niewątpliwie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost