SPECS: djplayer.spec - pl fix

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 19 Sie 2004, 15:45:43 CEST

On Thu, Aug 19, 2004 at 15:34:30 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale ci się nie mylą jedne z drugimi jak masz po jednej na linijkę.

Sorry, ale co ma się mylić? DESTDIR z CFLAGS?

> W tej sposób masz ładnie oddzielone i nie popełniasz głupich błędów.

...łatwych do wyłapania. Za to popełniam błędy merytoryczne, bo nie
obejmuję wzrokiem dużej części speca.

> oj, ale w shellu już łatwiej...

? A czego używasz w shellu?

> Cokolwiek.

? A co MUSIAŁES przetworzyć w ciągu swoich ostatnich 100 commitów?

> A mi przeszkadza konieczność wpatrywania się jak mam 10 zmiennych w
> linijce... 'naocznie' mi to przeszkadza.

No to umówmy się, że tego nie 'poprawiamy' sobie nawzajem. Bo jeśli
argumentów technicznych nie ma (np. mamy jakiś parser, który takiej
składni wymaga), to pozostaje to kwestią indywidualnych preferencji,
a de gustibus non disputandum est...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/