SPECS: djplayer.spec - pl fix

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Czw, 19 Sie 2004, 22:36:00 CEST

On Thu 19. of August 2004 21:55, havner wrote:

> Nie chce tu kontynuowac tego flooda, ale jestem za bluesem (kwestia
> estetyki)
Ale kwestia estetyki nie ma tu żadnego merytorycznego znaczenia i mogłaby być
zostawiona pewna dowolność bez żadnej straty dla PLD. A z braku poszanowania
poglądów jednych przez drugich mogą wyniknąć tylko straty. Ani ja, ani Gotar
nie narzucamy innym stylu. I tu już nie chodzi o prostowanie bananów, ale o
trochę ważniejszą sprawę.
--
Tomasz Wittner