SPECS: djplayer.spec - pl fix

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Sie 2004, 09:46:56 CEST

On Thu, 19 Aug 2004, Tomasz Wittner wrote:
> Ale kwestia estetyki nie ma tu żadnego merytorycznego znaczenia i
> mogłaby być zostawiona pewna dowolność bez żadnej straty dla PLD. A z
> braku poszanowania poglądów jednych przez drugich mogą wyniknąć tylko
> straty. Ani ja, ani Gotar nie narzucamy innym stylu. I tu już nie chodzi
> o prostowanie bananów, ale o trochę ważniejszą sprawę.

Nie narzucacie stylu, ale chcecie _zmienić_ obecny stan rzeczy. To duża
różnica. Co zyskujemy przy waszym podejściu? Lepsze wykorzystanie
monitorów na szerokość. Super. W pionie też mają dużo linijek.
Czytelność? Przy waszym pojeściu IMvHO jest to mniej czytelne, ale to już
naprawdę sprawa gustu.
Coś jeszcze przeoczyłem?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost