SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 21 Sie 2004, 01:31:36 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 01:22:39AM +0200, havner wrote:

> Wiesz co? te 4 punkty w porownaniu z zajrzeniem w configure.in wydaja mi sie
> naprawde duzo dluzsze. Zawsze patrzylem do configure.in i nie zajmowalo mi to
> zbyt duzo czasu. Wiekszosc paczek korzysta z autoconfa, nie korzystaja
> czasami bardzo male, ale tam to mozna szybciutko znalezc w inny sposob.

Chyba że nie korzystają, albo -l mają dopisane bezpośrednio
w makefile'ach, albo jakieś ich zależności mają brakujące zależności
w -devel (ciągle nowe kwiatki wychodzą).
Albo configure.* korzysta z zewnętrznych plików z makrami, gdzie są
dodawane biblioteki do linkowania (nie taki rzadki przypadek).

Tak samo łatwiej zauważyć niepożądaną zależność po nazwie pakietu niż
biblioteki.
(nie mówię, że taka lista musi pojawiać się w R: - ale musi być łatwo
 i szybko dostępna)