SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Sie 2004, 01:34:00 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 01:22:39 +0200, havner wrote:

> Wiesz co? te 4 punkty w porownaniu z zajrzeniem w configure.in wydaja mi sie
> naprawde duzo dluzsze. Zawsze patrzylem do configure.in i nie zajmowalo mi to

Z kolei ja przywykłem patrzeć na wydruk z %configure - tam wypisuje
wszystko, czego szuka, w tym i rzeczy, które do zależności paczki nie
trafią, bo akurat devela w systemie nie było. Ot, taki gnuplot:

poldek> desc gnuplot-4.0.0-1 -R

Package:        gnuplot-4.0.0-1
Reqpkgs:        X11-libs | XFree86-libs glibc libpng | libpng1 ncurses pdflib pdksh readline zlib
poldek>
~: rpm -qR gnuplot	(wyciąłem lib*.so)
XFree86-libs
freetype
gd
glibc
libjpeg
libpng
ncurses
pdflib
readline
zlib

freetype, gd i libjpeg - do dziś w Ac siedzi gniot, który ani jpega ani
gida (via gd) zrobić nie umie. Nie wspominając o tym, że brak mu
readline'owej historii. STBR

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/