SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Sob, 21 Sie 2004, 04:29:10 CEST

On Fri, 20 Aug 2004, Piotr Szymanski wrote:

> Hi,
> Andrzej Krzysztofowicz (Friday 20 August 2004 21:03):
> Te systemy niech sobie zbuduja alternatywnego rpma  (mozna dodac bcond z
> patchem wprowadzajacym te linijke i ew. do supported.
>
> Gdybym wiedzial ze to jedyny powod na te absurdalnie debilna glupote, to bym
> dawno temu wykopal to na zbity pysk. Wiesz ile z tym problemow bylo przy
> zmianie ukladu podpakietow w kde w ac?
>
> Dzis to przegielo pale na moim systemi twierdzac ze X11-libs wymaga libXrender
> i stad wylecialo jak powinno bylo wiele miesiecy temu.

Wymysl cos lepszego.
I zacznij myslec. Nie tylko developerzy PLD uzywaja.
Mnie tez ten pacz zabolal pary razy, ale zdecydowanie bardziej wole go
miec i sie pomeczyc przy robieniu pakietow niz zgadywac skad sie bierze
libcostam.so.xx.

Janek