SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 21 Sie 2004, 13:08:02 CEST

Hi,
Jan Rekorajski (Saturday 21 August 2004 04:29):
> Wymysl cos lepszego.
> I zacznij myslec. Nie tylko developerzy PLD uzywaja.
> Mnie tez ten pacz zabolal pary razy, ale zdecydowanie bardziej wole go
> miec i sie pomeczyc przy robieniu pakietow niz zgadywac skad sie bierze
> libcostam.so.xx.
A ja nie wole. Jak z tego wyniknie wiekszy spor to mozemy poddac sprawe pod
glosowanie w  cdg. Jak dla mnie bredisz i uzywaj do tego  poldka, jesli nie
umiesz zgadnac bo nie ztknales sie z dana biblioteka, w co rowniez watpie bo
z linuksem pracuje z pewnoscia dluzej ode mnie i znasz wiecej bibliotek.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org