SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 21 Sie 2004, 23:01:06 CEST

On Sat, Aug 21, 2004 at 19:27:59 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czyli sugerujesz, ze jakub powinien robic wlasne PLD, a reszta wlasne?

Nie sądziłem, że ktokolwiek trzyma aż tyle własnych pakietów...

> Czy bedzie jakies dazenie do kompromisu?

Trzeba ponaprawiać to, co w chwili obecnej nie działa.
Może przydałoby się generować drugi zestaw indeksów - z --nodesc? Gdyby
dorobić jeszcze to --nofiles, to powinny być już sporo mniejsze.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/