SOURCES: rpm-pld-autodep.patch - remove automated dependency

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Nie, 22 Sie 2004, 00:18:59 CEST

On Sat, 21 Aug 2004, Piotr Szymanski wrote:

> Hi,
> Jan Rekorajski (Saturday 21 August 2004 04:29):
> A ja nie wole. Jak z tego wyniknie wiekszy spor to mozemy poddac sprawe pod
> glosowanie w  cdg. Jak dla mnie bredisz i uzywaj do tego  poldka, jesli nie
> umiesz zgadnac bo nie ztknales sie z dana biblioteka, w co rowniez watpie bo
> z linuksem pracuje z pewnoscia dluzej ode mnie i znasz wiecej bibliotek.

Blah. To Ty bredzisz. Postulujesz usunięcie jednej z funkcjonalnośći PLD
która jest chwalona przez osoby trzecie. W imię tego, że kilku leniwych
deweloperów nie wie (albo nie chce im się) jak poradzic sobie z bałaganem
jaki zapanował po genialnym pomyśle dostarczania dwóch implementacji Xów.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)