maradns

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 23 Sie 2004, 11:33:39 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (ankry w green.mif.pg.gda.pl) wrote:

> Na dzis sa konflikty w /etc/{passwd,group}
> I chyba sa konflikty na portach.

Konfliktami na portach bym się nie przejmował-można zbindować do różnych
ip.

> Oczywiscie pod warunkiem, ze zmiany nie beda na tyle rewolucyjne, ze RM je
> zaakceptuje.
>
> PLD mialo dotychczas 2 ficzery, rezygnacja z ktorych nie wydaje mi sie
> dobrym pomyslem:
>
> - uslugi po zainstalowaniu byly uruchamiane
> - uslugi w domyslnej konfiguracji _dzialaly_

To, że sobie ktoś zainstalował na raz maradns i binda i że tylko
jeden mu się z nim domyślnie uruchomi to już zmartwienie administartora.

Wprowadzenia sztucznego konfiktu w takich przypadkach bardzo ogranicza
elastyczność dystybucji - a to jest bardzo ważne.

Sztucznym konfiktą mówimy NIE !

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]