maradns

Pon, 23 Sie 2004, 11:57:22 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> Konfliktami na portach bym się nie przejmował-można zbindować do różnych
> ip.

Zrob to w _domyslnej_ konfiguracji.

> To, że sobie ktoś zainstalował na raz maradns i binda i że tylko
> jeden mu się z nim domyślnie uruchomi to już zmartwienie administartora.

A jest gdzies napisane, ze nie powinien ?
W %description/%post - nie znalazlem. W instalatorze bedzie ?

Takie rozwiazanie byloby moze dobre, gdyby w podstawowej dystrybucji byl
_jeden_ serwer DNS, a pozostale w osobnym drzewie, np. w supported. Ale
chyba nie o to chodzi ?

> Wprowadzenia sztucznego konfiktu w takich przypadkach bardzo ogranicza
> elastyczność dystybucji - a to jest bardzo ważne.
>
> Sztucznym konfiktą mówimy NIE !

Zgoda, ale jesli nie bedzie to powodowac problemow.

  phone (48)(58) 347 14 61