maradns

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Sie 2004, 14:29:34 CEST

On Mon, Aug 23, 2004 at 14:02:39 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A powienien byl ?

Jeśli chciał mieć działający system - nie.
Jeśli chciał wyczyścić dysk (po coś) - tak.
Jeśli chciał mieć normalnego DNS-a - nie powinien instalować dwóch.
Jeśli chciał mieć dwa DNS-y (po jakiejś konfiguracji) - tak, powinien.

> Myslisz sie. Chce jedynie zachowac ciaglosc zmien, a nie robic dystrybucje
> od zera, niespojna z tym, co bylo co "major version"

Nie rozumiem, co mają te konflikty do ciągłości zmian?

> Mamy gdzies napisane, ze PLD jest _wylacznie_ dla administratorow, i dla
> "zwyklego uzytkownika" sie w ogole nie nadaje ?
> Ja dotychczas slyszalem, ze niektorzy chcieli zwiekszac liczbe
> "uzytkownikow".
>
> To moze to ustalmy sobie najpierw?

Czy zwykły użytkownik uruchamia binda?
Jeśli przez pomyłkę zainstaluje to niech mu się świeci na czerwono błąd
przy starcie systemu - ZU to nie robi żadnej różnicy (z doświadczenia).

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/