maradns

Pon, 23 Sie 2004, 14:02:39 CEST

Tomasz Pala wrote:

> A gdzie jest napisane, że nie powinienem dobić dd if=/dev/zero
> of=/dev/root?

A powienien byl ?

> Myślałem zawsze, że PLD jest dla ludzi, którzy cokolwiek umieją.
> Tymczasem chcesz zrobić kolejny system, który 'wie lepiej'. Czy aby M$
> nie ma na to patentu? - PLD będzie nielegalne w USA.

Myslisz sie. Chce jedynie zachowac ciaglosc zmien, a nie robic dystrybucje
od zera, niespojna z tym, co bylo co "major version"

> A jakie powoduje? Znasz administratora, który instaluje losowo setkę
> pakietów, nie sprawdzając, do czego one służą?

Mamy gdzies napisane, ze PLD jest _wylacznie_ dla administratorow, i dla
"zwyklego uzytkownika" sie w ogole nie nadaje ?
Ja dotychczas slyszalem, ze niektorzy chcieli zwiekszac liczbe
"uzytkownikow".

To moze to ustalmy sobie najpierw?

  phone (48)(58) 347 14 61